Julia's Eyes
Julia receives the news of the unexpected death of her sister, Sara. All the facts point to suicide. But is that really true?
Julia receives the news of the unexpected death of her sister, Sara. All the facts point to suicide. Julia is unable to accept this version and begins to investigate the circumstances surrounding her sister's life.