The Invisible Guest
Successful young businessman Adrián Doria awakes in his hotel room with the dead body of his lover beside him.
Successful young businessman Adrián Doria awakes in his hotel room with the dead body of his lover beside him. Although the door is locked from the inside, he swears upon his innocence. Every story has two sides: and the truth is only one of them.