Escape from Pretoria
The true story of two white South African men branded as terrorists and incarcerated in 1978, and escape the Pretoria maximum security prison.
The extraordinary true story of two white South African men branded as terrorists and incarcerated in 1978, who decide to escape the Pretoria maximum security prison.