Elu maitsed
On 1885. aasta. Võrratu kokk Eugenie on viimased 20 aastat töötanud kuulsa gurmaani Dodini heaks.
On 1885. aasta. Võrratu kokk Eugenie on viimased 20 aastat töötanud kuulsa gurmaani Dodini heaks. Aja möödudes sai gastronoomiast ja vastastikusest imetlemisest romantiline suhe.