Stocktoni poiss
Mitmekihiline lugu noorest linnapeast Michael Tubbsist, kes kasvas vaesuse ja vägivalla keskel. Tubbsi minevik innustas teda sisse viima uuenduslikke muudatusi oma raskuste küüsis siplevas kodulinnas Stocktonis California osariigis.