Tagasi Epiposse
Epipo suvelaagris said lapsed elada rollimängude ja maagia võlumaailmas. Aga süütute mängude varjus luuras alanduse ja varjatud kuritarvitamise vari. Suureks sirgunud laagrilised soovivad nüüd vastuseid saada.