Palverändurid
Indre ja Paulius sõidavad linna, kus Pauliuse vend ja Indre kavaler Matas surma sai. Nad käivad Matase jälgedes, kuid minevikus tuhnimine pole lihtne.
Indre ja Paulius sõidavad linna, kus Pauliuse vend ja Indre kavaler Matas jõhkra roima tagajärjel surma sai. Nad proovivad käia Matase jälgedes lennujaamast kuni baarikakluseni, kuid peagi selgub, et minevikus tuhnimine pole sugugi lihtne.