Püha isa
Filmitegija Andrei ja ta pruut saavad teada, et ootavad last. Tulevasel emal on raske, kuna tal pole vanemaks olemisel ühtegi eeskuju, ning tulevane isa peab üle pika aja suhtlema ja leppima oma isaga, kellest on saanud munk.