Õnnelik mees
Marvin peab muutuma. Päeval tegeleb ta graafilise disainiga, õhtuti aga kirjutab erootilisi lugusid. Marvin hakkab sugu muutuma, aga kas ta abikaasa võtab ta sedasi omaks?