Klassikokkutulek
Keskealised semud Mart, Andres ja Toomas lähevad 25 aastat pärast lõpetamist keskkooli kokkutulekule ja üritus ei möödu viperusteta. Film heidab pilgu kaasaegsele mehele sel hetkel, kui ta avastab, et ta pole enam 18-aastane.