Upgrade
After a brutal mugging leaves him with quadriplegia, Grey Trace is implanted with an A.I. chip that will "upgrade" his body.
Logan Marshall-Green stars in this sci-fi thriller as Grey Trace, a man who, after a brutal mugging leaves him widower and with quadriplegia, is offered the ultimate chance for revenge: an experimental A.I. chip that "upgrades" his body.