Grey Gardens
The lives of two eccentric, mutually dependent women play out in a decaying house known as Grey Gardens. Drew Barrymore, Jessica Lange.
Based on the women who inspired the Maysles brothers' 1975 documentary, this film tells the story of 'Big Edie' and 'Little Edie' Bouvier Beale, whose eccentric, mutually dependent lives played out in a decaying house known as Grey Gardens.