Fast & Furious: Hobbs & Shaw
Jason Statham and Dwayne Johnson star in this film where Hobbs and Shaw team up to take on a cyber-genetically enhanced anarchist.
Jason Statham and Dwayne Johnson star in this installment of the Fast & Furious saga where Hobbs and Shaw put their differences aside to take on a cyber-genetically enhanced anarchist (Idris Elba) who threatens the future of humankind.