The Accountant
Ben Affleck stars in this action thriller as a forensic accountant who un-cooks the books for the world's most dangerous criminals.
Ben Affleck stars in this action thriller as Christian Wolff, a math expert with high-functioning autism who's closer to numbers than people. Behind the cover of a small-town CPA office, Wolff works for the world's most dangerous criminals.