Targeted
A charming call center operator sees his life in the crosshairs when he receives a deadly phone call from an angry customer.
Axel (Nicolás Francella), a charming call center operator, sees his life in the crosshairs when he receives a deadly phone call from an angry customer who is willing to take drastic measures to cancel the services provided by the company.