Son of the Bride
At the age of 42, a mild heart attack leads Rafael to reconnect with an old friend and to rethink his relationship with those around him.
At the age of 42, a mild heart attack leads Rafael (Ricardo Darín) to reconnect with an old childhood friend, rethink his relationship with his family and see life with new eyes.