The Smurfs return and race to rescue Smurfette when she is captured by the evil wizard Gargamel.
The Smurfs are back! This time they team up with their human friends to rescue Smurfette, who has been kidnapped by evil wizard Gargamel and his newest creation: a couple of mischievous Smurf-like creatures called the Naughties.