Resident Evil: Retribution
Alice (Milla Jovovich) wakes up in a submarine Umbrella complex and must survive deadly simulations where old enemies return.
Milla Jovovich returns to this chapter of the undead saga where Alice wakes up in a submarine Umbrella complex and faces lethal simulations of infested cities and cloned versions of old enemies.