Patrol
Documentary about the fight of forest rangers and communities in Nicaragua against illegal cattle ranching that destroys their natural reserves.
Documentary that follows the story of the communities on the front lines of an increasingly violent environmental conflict in Nicaragua: the dark world of illegal cattle ranching and deforestation destroying natural reserves.