Out for Justice
Steven Seagal is Gino Felino, a cop who sets out for revenge against the mafia and NY gangs after the brutal murder of his partner.
Steven Seagal is Gino Felino, a Brooklyn cop seeking revenge for the brutal murder of his partner. In a relentless manhunt, he takes on gangs and the mafia in an explosive journey of justice and violence.