One Flew Over the Cuckoo's Nest
In this classic, Jack Nicholson plays a criminal sent to a psychiatric hospital who challenges an oppressive system in search of freedom and dignity.
In this classic, Jack Nicholson portrays a criminal who feigns insanity to avoid prison. Transferred to a psychiatric hospital, he faces the strict Nurse Ratched and inspires patients to unite in a fight for freedom.