The Kill Room
A convenient money laundering scheme accidentally turns a hitman into an overnight avant-garde sensation of art.
To save her gallery, an art dealer (Uma Thurman) takes part in a money laundering scheme involving a hitman (Joe Manganiello) and his boss (Samuel L. Jackson). But things get out of hand when this killer becomes an avant-garde sensation.