Hunted by My Husband: The Untold Story of the DC Sniper
In 2002, John Muhammad kills 10 people in a series of sniper attacks in DC. His real target, his ex-wife Mildred, shares her story of survival.
In 2002, John Muhammad terrorizes the Washington, DC, area with a series of sniper attacks. But his deadly rampage is a smoke screen to hide his true target: Mildred Muhammad, his ex-wife. Mildred shares her story of domestic violence and survival.