Goodfellas
Directed by Martin Scorsese, this crime classic follows Henry Hill (Ray Liotta) through his rise and fall in the Brooklyn mafia.
Martin Scorsese directs Ray Liotta, Robert De Niro, and Joe Pesci in this crime classic that follows the rise and fall of Henry Hill (Liotta) in the Brooklyn mafia, revealing the true face of power and loyalty in the world of crime.