An Acceptable Loss
Libby Lamm, a former national security advisor, signed off on a military action that caused thousands of deaths. Now, she wants to tell the truth.
Libby Lamm, a former top national security advisor, signed off on a controversial military action that caused thousands of deaths. Now, Libby sets out to tell the truth.