An ex-convict (Tyrese Gibson) struggles to protect his teenage son as a deadly heist unfolds amid the 1992 L.A. riots.
Tyrese Gibson, Scott Eastwood, and Ray Liotta star in this gripping thriller set during the 1992 L.A. riots. The story follows Mercer (Gibson), an ex-convict forced to face his past when a deadly heist puts his son's life on the line.