Tiger Shark King
In the Caribbean, a deep-sea camera captured footage of a 14-foot tiger shark suffering an assault by a large, unseen beast. It could be an unknown species of mega-shark or even a cannibalistic tiger shark. Dr. Austin Gallagher wants to find out.