Sune vs Sune
On his first day as a fourth-grader, Sune finds a new boy in his seat, and he's everything Sune wants to be. Not only that, but his name is also Sune.
On his first day as a fourth-grader, Sune is welcomed by an unwanted surprise. A new boy in his seat, and he's everything Sune wants to be. Not only that, but his name is also Sune - it's the worst possible start to the fourth grade.