Sexy Beast
Gal Dove has retired from his gangster life and is enjoying life in his Spanish villa with his wife. But one day the idyll cracks.
Gal Dove has retired from his old days as a gangster and is enjoying life in his Spanish villa along with his wife. But one day, Gal's old gangster friend Don Logan shows up to convince Gal to go with him to London for one last coup.