Scooby-Doo and the Loch Ness Monster
Scooby-Doo and the Mystery Inc. travel to Scotland to visit Daphne's relatives at Blake Castle, which is situated on Loch Ness.
Scooby-Doo and the Mystery Inc. travel to Scotland to visit Daphne's relatives at Blake Castle, which is situated on Loch Ness, home of the legendary creature who has recently been stalking Daphne's cousin Fiona.