Pig vs. Shark
Some believe the Bahamas' tiger shark population has acquired a taste for pork, putting the famous swimming pigs in peril.
The famous swimming pigs of the Bahamas may be in peril. Some believe that the local tiger shark population has acquired a taste for pork and may be feasting on these famous oinksters.