Making Waves
When a Amelia goes to a festival to beat out the competition for an new band, she discovers that the group is fronted by her childhood sweetheart.
When a music label executive goes to a festival on the Outer Banks to beat out the competition for an elusive new band, she discovers that the group is fronted by her childhood summer sweetheart.