Killer Timing
An escaped serial killer and an attempt on Travis's life makes this Amy and Travis' most dangerous case yet.
An escaped serial killer and an attempt on Travis's life makes this their most dangerous case yet as Amy and Travis team up with his FBI agent ex to find the connection before it's too late.