Held for Ransom
Held for Ransom tells the true story of Danish photojournalist Daniel Rye who was held hostage for 398 days in Syria by the terror organization ISIS.
Held for Ransom tells the true story of Danish photojournalist Daniel Rye who was held hostage for 398 days in Syria by the terror organization ISIS along with several other foreign nationals including the American journalist, James Foley.