Haul Out The Holly: Lit Up
As the holidays approach, Emily and Jared are looking forward to celebrating together again on Evergreen Lane, this time as a couple.
Emily and Jared are looking forward to celebrating the holidays together again on Evergreen Lane. Emily is ready to make this year's celebrations the best yet — even if being the HOA president's girlfriend doesn't stop those dreaded decorating citations.