The Great Gatsby
In the 1920s, a young man rents a cottage next to the charismatic, wealthy and mysterious Jay Gatsby.
In the 1920s, a young man rents a cottage next to the charismatic, wealthy and mysterious Jay Gatsby and becomes intent on understanding the events surrounding his life.