An Education in Murder
A young writer's research prompts the police to revisit a famous murder case that convicted Amy's colleague at Elmstead.
A young writer's research prompts the police to revisit a famous murder case that convicted Amy's colleague at Elmstead, so Travis and Amy get a second chance at clearing the professor's name.