Creed
Long-retired boxer Rocky Balboa agrees to train Apollo Creed's son to become a fighter.
Long-retired boxer Rocky Balboa agrees to train Apollo Creed's son to become a fighter, even as the former champ battles an opponent deadlier than any he ever faced in the ring.