Christmas in the Air
Organized Lydia, puts her ambition in the back seat when she meets Robert. Robert must present his new Christmas toy line to a superstore in 12 days.
Lydia, a successful professional organizer, is constantly trying to grow her business, but even her ambition takes a back seat to love when she meets Robert. Robert is asked to present his new Christmas toy line to a superstore. He only has 12 days.