The Cheshire Murders
The triple rape-arson-homicide that rocked the quiet town of Cheshire, Connecticut, culminating in a politically charged death penalty trial.
Exploring the triple rape-arson-homicide that rocked the quiet town of Cheshire, Connecticut, in July 2007, culminating in a politically charged death penalty trial.