Vlado i Arizona
Vlado rejser til Arizona for at få et indblik i politiets arbejde. Sammen med State Trooper Joe måler han fart med en opgraderet True Speed-laser og assisterer i en sag, hvor en bilist er kørt ind i et autoværn på vej ned fra bjergene.