Spillet er i gang
Monkie Kid´s træning går ikke særlig godt, og han føler sig ikke som en rigtigt helt. Men da han finder et spil, som gengiver Monkey King’s store kampe, så hopper han ind i spillet i håbet om at lære fra den store mester og blive en bedre helt.