Tænk småt
Monkie kid kommer til at krympe sig selv ved et uheld. Herefter falder han ned i kloakken, og ender nede i Spider Queen’s hule. Han finder en vej væk, men på vej ud møder han en ung pige, som ikke er så uskyldig som hun ser ud.