Chokerende historier om, hvordan onlinedrømme kan blive til blodige mareridt.
Influencers på sociale medier ser ud til at have det hele - penge, berømthed, magt. Men i disse chokerende true crime-historier er der en skræmmende mørk side af berømmelsen, som afslører, hvordan disse online-drømme hurtigt kan blive blodige mareridt.