The Wizard Of Oz
Dorothy Gale bliver blæst væk fra sit hjem i Kansas af en tornado og ender i det magiske land, Oz. Her drager hun af sted med sine venner for at finde Troldmanden og få ham til at hjælpe hende hjem samt hjælpe hendes venner.