Ser du månen, Daniel
I 398 dage sad den unge danske freelancefotograf Daniel Rye som gidsel, hos terrororganisationen Islamisk Stat i Syrien.
I 398 dage sad den unge danske freelancefotograf Daniel Rye som gidsel, hos terrororganisationen Islamisk Stat i Syrien, sammen med flere andre udlændinge. bl.a. den amerikanske journalist James Foley.