The Professional Bridesmaid
En professionel brudepige hyres til et højt profileret bryllup og skal holde sin identitet hemmelig - også for reporteren, der dækker begivenheden.
Da en professionel brudepige hyres til et højt profileret bryllup, skal hun holde sin sande identitet hemmelig. Ikke kun for bryllupsgæsterne, men også for den smukke reporter, der dækker begivenheden.