Prince Andrew, Maxwell & Epstein: A Faking It Special
Eksperter i kropssprog, lingvistik og retspsykologi undersøger den vanærede finansmand Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell og prins Andrews ord og handlinger.