Nostromo: The Impossible Dream of David Lean
Denne dokumentar handler om instruktøren af ”Doktor Zhivago” og ”Lawrence af Arabien” og hans kamp for at filmatisere Joseph Conrads ”Nostromo”.
Denne dokumentar handler om instruktøren af ”Doktor Zhivago” og ”Lawrence af Arabien” og hans kamp for at lave en film over ”Nostromo”, Joseph Conrads roman.