Nelly Rapp: Monster Agent
Nelly er en helt normal pige, som skal holde efterårsferie hos sin onkel Hannibal. Okay, måske er hun ikke helt normal, for hun er en monsteragent.
Nelly Rapp er en helt normal pige, som skal holde efterårsferie hos sin onkel Hannibal. Okay, måske er hun ikke helt normal, for hun er faktisk en monsteragent, som har ansvar for at holde monstrene i skak.